Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы

 2025–2026 оқу жылына арналған Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жұмыс жоспарына сәйкес, «Афанасьевка орта мектебі» КММ -де 28 қараша күні «Өз балаңыздың кілтін қалай табуға болады?» тақырыбында ата-аналар жиналысы өтті.
Мақсаты: жасөспірімнің жасы ерекшелігіне байланысты туындайтын дағдарыс кезеңінде ата-аналардың өз баласымен үйлесімді қарым-қатынас орнату қабілетін дамыту.

 

Халықаралық «Гендерлік зорлық-зомбылыққа қарсы 16 күндік белсенділік» кампаниясын өткізу жоспарына сәйкес «Отбасыңның әлеуметтік жағдайы» және «Ата-аналардың құқықтары, міндеттері және жауапкершілігі» тақырыптарында ата-аналар жиналысы өтті.
Мақсаты: Балаларды тәрбиелеу саласында ата-аналардың құқықтық құзыреттілігін кеңейту.

 

ЦППР жоспарына сәйкес 9-10 сынып ата-аналарына арналған сабақ өткізілді: әр бала ерекше: оны қалай ашуға болады?
 Мақсаты: тәрбиедегі жеке көзқарастың ерекшелігін түсіну, отбасында және мектепте балаларды тәрбиелеудің нақты мәселелері бойынша ата-аналардың білім арсеналын толықтыру.
Тапсырмалар:
-ата-аналардың балаға тәрбиелік әсерінің оң және теріс жақтарын қарастыру;
-өз отбасыларында тәрбиелеу тәжірибесімен бөлісу;
-ата-аналарды өздерінің сөзсіз Ата-аналық сүйіспеншілігінің Жомарт көріністерінің қажеттілігіне сендіру.

 

2025 жылғы 17 наурызда "Афанасьевка орта мектебі" КММ Наурыз мейрамын тойлау жоспарына сәйкес ата-аналарды педагогикалық қолдау Орталығының қызметі аясында іс-шара өткізілді. Ата-аналар іс-шараға белсенді қатысты - қызықты, шығармашылық тапсырмаларды орындады

5-10 сынып ата-аналарын педагогикалық қолдау орталығының жоспарына сәйкес «Балалардың компьютерлік ойындарға тәуелділігін қалай жеңуге болады?»
Мақсаты: компьютерге оң көзқарас қалыптастыру және оны өз пайдасына пайдалану.

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жұмыс жоспарына сәйкес ата-аналарға "Баланыздың кілтін қалай табуға болады" тақырыбында сабақ өткізілді.
Мақсаты: ата-аналардың жасөспіріммен үйлесімді қарым-қатынас орнату қабілетін дамыту. Ата-аналардың адам дамуының жас кезеңділігінің мәдени бастаулары туралы
түсініктерін кеңейту және тереңдету.